- "Maxima" - 234 parduotuvės. Jos labai skirtingo dydžio (formatų), todėl imsime palyginimui "XXX", kurioje apie 25-30 000 prekių (apie 15-20 kartų platesnis asortimentas).
- "Rimi" - 55 parduotuvės. Asortimentas "RIMI" hipermarketuose - panašus į "Maxima".
- "IKI" - 235 parduotuves. Asortimentas - kiek siauresnis, nes mažiau pramoninių prekių. bet ne mažiau, kaip 10 kart didesnis, nei "LIDLe"
- "Norfa" - 138 parduotuvės. Asortimentas maždaug 2 kartus mažesnis, nei "MAXIMA", t.y. "XXL" tipo "Norfoje" yra apie 10-15 000 prekių, Bent 5-6 kartus daugiau, nei "LIDLe".
Ar pastebit, kas bendro tarp 4 senųjų žaidėjų? Asoritmento dydis. Jis bent 5-10 kartų didesnis, nei "LIDL". Kas nebuvot "LIDLe", pasakysiu trumpai: ten tiesiog kardinaliai kita koncepcija prekybos. ir panašu, ji prigijo...
Priminimui, neoficialios (truputį nekorektiškos - nes "pirko paskutinį kartą" ≠ "išleidau tiek ir tiek EUR/mėn. tam ar kitam tinkle", bet...") rinkos dalys:
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą