2017 m. sausio 19 d., ketvirtadienis

Pastebėjimas, Part III: kokie yra šūkiai?

Tik primenu, kaip nelogiškai pasiruošė pasitikti "LIDL" (kuris konceptualiai kaip tik ir kalba apie "TIK tai, ko reikia", nes asortimentas - 10 kartų siauresnis) "Maxima", pakeisdama savo "long-standing" "Apie viską pagalvota".

Nors, juk taip nesunku "Maximai" buvo padaryti" "Ko tik beprisireiktų"...

"Lidl" šūkis nominaliai yra "Taip gyventi verta", bet realiai mes visi žinom: "Kam mokėti brangiau?"

Galiu priminti, kad "LIDL" atėjimo proga išreiškiau viltį, kad tai sukrės rinką ir privers kažką kažkam parsiduoti. Nenuspėjau kol kas tik ką (pasirodo IKI->RIMI, bet ar tai pabaiga? Kažin...)

Smagu(?)/liūdna(?), kad pasekmių laukti reikėjo neilgai...

Šiuo "I rest my case #2 (po Apple vs NOKIA, kurį aprašiau dar 2007 09 mėn.). LT case, BTW!" O dar sako, kad tie dėsniai veikia tik "ten, užsieniuose". Ne, veikia ir čia - puikiausiai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą