
Štai, prie ko privedė ilgamečiai kalafiorai Lietuvoje - pritraukė tikrai rimtą konkurentą. Kuris siūlo viską (bent šitas kelias atidarymo dienas) beveik 2 kart pigiau, ar net 2,5 kart pigiau.
T.y. anot ekonomikos dėsnių: nors įėjimo į (Lietuvos, šiuo atveju) rinką barjerai ir dideli, o pati rinka - mažutė, nors vietinė rinka senokai susiformavo, nors vietiniai žaidėjai tikrai nėra silpni ar nenašūs, bet aukštas kainų ir pelningumo lygis anksčiau ar vėliau ką nors privilios. Ir priviliojo.
Dabar stipriai laikykimės už atlošų - keliausim įdomiais kainų karų kalneliais bent kelis mėnesius.
Ir... taip, infliacija galia sumažėti šiame segmente. Aišku, kol kas mes kalbame tik apie 20 parduotuvių visoje Lietuvoje. Nors niekas nedraudžia, tarkim, perpirkti bankrutavusio (ar net dar truputį gyvo) konkurento su kokiom 150 parduotuvių... Juk gal tokia stipraus LIDL paleidimo į rinką esmė: priversti derėtis dėl nelabai draugiško perėmimo, pirkti rinką "realesnėmis" kainomis? Hmm.
Kita vertus, NT rollercoaster'ių, ko gero, tai vis tiek nepaveiks.
Sveiki atvykę į konkurencinę erą Lietuvos maisto prekių rinkoje.
Pradžia įdomi, bet kai pradėjai apie perėmimus, supratau kokia negili įžvalga.
AtsakytiPanaikintiNieko gilesnio nesiekiau sikart - cia reak ija i sio ryto vaizdeli. Primine pakankamai netiketa Teslos sekme, zmones izsake 370 000 Model3 per 1 savaite. Tai rodo koks siuolaikinis pasaulis yra: "winner takes it all" pasaulis.
AtsakytiPanaikintiNieko gilesnio nesiekiau sikart - cia reak ija i sio ryto vaizdeli. Primine pakankamai netiketa Teslos sekme, zmones izsake 370 000 Model3 per 1 savaite. Tai rodo koks siuolaikinis pasaulis yra: "winner takes it all" pasaulis.
AtsakytiPanaikinti